mandag den 15. august 2011

Lady logen.....

Igår havde jeg som sagt besøg af en masse søde tøser til lækker brunch...
(glemte at tage billeder.. øv øv øv..)
Vi har oprettet en loge, hvor vi skal mødes ca. en gang om måneden og hygge os!
En af de heldige medlemmer af logen, er hende her, og hun var så sød at have en lille værtinde gave med til mig og den anden "medstifter".. :)
De fineste homemade skåle med masking tape, og masser af lækker slik.. Måske var det lidt et bagholdsangreb, da jeg jo faktisk netop har en konkurrence igang om at tabe sig et vist antal kilo inden jul med gavegiveren...?? Jeg kunne selvfølgelig ikke holde mig fra skålen igår aftes, men til gengæld gik jeg ned med Laura i vuggestuen  i morges og løb hjem!!!.... :)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at gaverne faldt i god smag- og ja, selvfølgelig var der en bagtanke med gaven;-)

    SvarSlet