mandag den 8. august 2011

Day 4 Photo Challenge og første vuggestuedag

Favorite color:


Egentlig har jeg det lidt svært med yndlingsfarver, da jeg generelt er glad for  ALLE farver!! Men efter et kig rundt i hjemmet, må jeg konstatere at den LILLA farve går igen mange steder... (Også mange flere steder end jeg viser her.. :) ) 


Kande og skåle købt her

Bobles fisken som der bliver leget rigtig meget med herhjemme!

Fin lille æske fra Søstrene Grene

Min kurv fra Box de Lux til tapet/gavepapir ol.

Vasketøjskurvene


Tandkruset ;)
Bænken i gangen

Lauras tremmeseng


¨
OG så kom den store dag jo hvor Laura skulle starte i vuggestue! Det gik SÅ fint! Hun legede fint, grinte og havde det SÅ hyggeligt, lige indtil hun pludselig blev SÅ træt! Så måtte vi hjem, så hun kunne sove.. :)
Spændende med en ny dag deroppe igen imorgen :)

4 kommentarer:

  1. Godt at Laura hyggede sig i vuggeren. Var Vera sød ved hende? :-)
    Fine lilla sager I har. Jeg er også ret vild med lilla, men min kæreste synes det bliver for tøset med for meget lilla i hjemmet, så jeg får ikke lov :-( (nu fik jeg ham til at lyde streng...det er han ikke, kun lige på dette punkt...ellers er han sød ;-)

    SvarSlet
  2. Haha... Sådan er det skam også herhjemme.. Jeg gør det bare alligevel, og han ligger faktisk ik rigtig mærke til alt det lilla der efterhånden er kommet indenfor... ;)

    Vera var rigtig sød ved hende.. Laura var faktisk knap så sød ved Vera.. Hun gav hende lige et slag med et grydelåg, så hun blev lidt ked af det.. :( Men hun virker rigtig sød din datter, så mon ikke de nok skal blive gode venner de to engang..? ;)

    SvarSlet
  3. Hhhmm, måske det bare er sådan jeg også skal gøre, snige tøse-farver ind i hjemmet mens kæresten kigger væk, he he....er bange for at den ikke går herhjemme :-)

    Et grydelåg....(har de haft gang i madlavningen de to små banditter, ha ha) Nå, men det var da altid noget, at det ikke var Vera der delte slag ud, det havde været en ret dårlig velkomst at give.
    Jo mon ikk de bliver fine venner de to (eller rivaler...det er jo en rigtig tøsestue ;-)

    SvarSlet
  4. Elsker dine lilla ting:-) Og vi skal snart igang med at lave nogle flere...

    SvarSlet